onsdag 28 mars 2012

Ångest

ååå dagens lyckorus byttes precis till ren panik... första gången någonsin tror jag som jag drabbats av ren panik när det kommer till skolarbete...
jag har alltid haft en känsla att jag klarar saker i skolan trots att jag inte pluggar sååå mycket, men nu insåg jag precis att jag missuppfatatt hela upplägget med kursen å att jag har bara ynka 2 veckor på mig att ändra på allt å mitt i de ska jag till å flytta...

med paniken kom dåliga matval...
inget jag stoppat i munnen ännu, men jag insåg att laga mat å diska å allt sådant hinner jag verkligen inte med idag, så nu ska ja sätta på mig lite kläder å åka till affären å köpa lunch och middag som jag kan ta med till jobbet... å troligtvis blir det även något ångestdämpande i form av socker oxå... men idag skiter jag i det idag behöver jag detta... för kroppen skriker panik...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar