lördag 3 mars 2012

äta ute lördag...

idag blir de INGEN mat här hemma...
strax ska vi packa in oss i bilen å styra mot hjo för att hälsa på tobbes mamma lite...
innan dess ska vi äta ute lunch i hjo på pizzeria alexndra, bestämde vi oss för...
får se va de har för smarrigt till mig...

sedan ikväll ska vi bort till min faster som fyller år å där bjuds det på smörgåstårta... mums!

en bra mat lördag ur godhets synpunkt kanske inte världens bästa ur andra synpunkter... men idag lyser solen å jag är klar med alla mina skolgrejer vilket känns skönt för de betyder att par dagars ledigt innan nästa kurs (som egentligen startade i måndags) drar igång...
HÄLSOPSYKOLOGI, låter spännande, dock är viss kurslitteratur på engelska och med en salstenta i slutet, känns lite pirrigt för ni som följt med ett tag vet att engelska ger mig kalla kårar å får mig att må så kasst...

aja de får ja oroa mig över på måndag, men en sak är säker d ekrävs mer av mig denna gången för att greja tentan... en utmaning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar