torsdag 22 mars 2012

bitter...

ååå om 1,5 vecka då kan jag plugga på min nya stora balkong å sitta i den mysiga solen.. nu kommer jag inte ut för framför balkngdörren står de 1000 miljoner flyttlådor...
fast just nu är de skugga där ute å när solen väl når dit så är jag redan på jobbet...

ååå vill ut, men ja måste verkligen skärpa mig med plugget idag...

dessutom medför de underbara vädret ett litet minus för mig å mååånga andra.. POLLENALLERGI!!!
usch hate it, sitter nu med massa kli i näsan å ögonen, å de värsta av allt lilleman har oxå fått de :( han fick sin medicin igår, så hoppas de hjälper honom lite....

nu går jag på ett jobbpass bestående av 3 kvällar i rad, det betyder bra mat, men mindre tid med familjen :(

min mat idag:

frulle: knäckis med leverpastej
lunch: köttfärslimpa
mellis: en smörgås med ost
middag: kycklingfilé
kvällsis: 2 knäckisar med leverpastej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar