fredag 23 mars 2012

tänkvärt...

just nu är jag allt jag inte står för....

usch ja skäms över mig själv just nu, jag är inne i en period där jag hoppar måltider för att jag finner de meningslöst att laga så lite mat till endast mig själv, jag slänger i mig en smörgås istället, de blir mindre disk och jag blir ju ändå lika mätt.... FARLIGT TÄNK!

jag måste få i mig ordentlig mat, inget halvfabrikat utan mat från grunden med bra innehåll, de förtjänar både jag och bebisen.... ja måste tänka om. men det är mycke nu, flytt, en jobbig kurs i skolan, allt med theo och dagis, mycke jobb inplanerat.... ja jag leker super mia just nu, men de är långt ifrån vad jag egentligen orkar.
jag känner pressen från sparkontot att jobba ordentligt nu eftersom jag inte vet hur länge jag orkar/kan jobba... jag vill bunkra så vi klarar oss i sommar även om försäkringskassan fuckar upp....

jag måste nog stanna upp och tänka över allt just nu, jag måste vara pigg å allert å inte en sådan bitterfitta som jag för de mesta är nu, de förtjänar varken jag, tobbe eller FRAMFR ALLT THEO...
imorse blev han ledsen igen för att jag inte skulle hämta honom, de dagar jag jobbar kväll så ses vi bara en snabbis på morgonen sedan sover han när jag kommer hem... jag vill ha honom hemma på förmiddagen lite men de går inte för då finns absolut ingen tid över till skolan som just nu är precis överjävlig. läser hälsopsykologi en tung kurs, men bra kurs...önskar jag hade haft mer energi till att sätta mig in i dne ordentligt...

så färdig gnällt... nu ska jag bara ligga på soffan å vila en stund innan jag ska till jobbet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar