tisdag 13 mars 2012

:(

jobbigt med ett pendlande humör...
igår svävade jag på moln och idag känner jag mig bara hopplöst ledsen...
vi ska flytta till vår drömlägenhet men allt är bara tungt.

vi får dubbla budskap och blir lovade en sak ena sekunden å i nästa så sägs något annat...
nyss pratade jag med skövdebostäder om att få även eftermiddagen den 2 april på oss att flytta, inga problem sa hon...
sedan ringer hon upp tobbe å säger en annan sak å tar tillbaka deras löfte om att vi skulle slippa dubbla hyror för att deras tidsschema har ändrats...

små saker hela tiden som påverkar allt...

ända positiva nu är väl att vi inte behöver stressa med flytten för nu har vi plödsligt en hel månad på oss...
bara att de kostar oss 5000 kr...

sitter just nu här bitter och äter min lunch. massa kolhydrater...
å sedan ska jag å handla å då ska ja köpa mig en flötig munk för de har jag fantiserat om nu ett par dagar men stått emot men idag är humöret inte på topp så då får man trösta sig lite med en munk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar