tisdag 13 mars 2012

chockladboll

uhu snyft... ja som hade sådan karaktär förra veckan... idag är den noll
hade iaf någorlunda bra karaktär i affären å shoppade de man ska shoppa med undantag för 2 chokladbollar... en ligger redan i min mage... den andra får inte plats där just nu, så vi får väl se vilket öde den får senare idag... allt kan ju vända å bollen kan få en enkel resa till papperskorgen eller magen...

idag blir det iaf ungsbakad lax med citronsås i kombo med en enkel sallad och bulgur till middag... stress middag då sambon ska iväg ett par tim ikväll... men de gör inte så mycke kanske har jag lite pluggmotivation att underhåla mig med under tiden..

för övrigt för er som antecknar, jag har jobbar ett par dagar den senaste veckan å mina fogar har funkat över förväntan, så jag ser framemot nästa vecka som är precis fullproppad med jobb :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar