tisdag 13 mars 2012

så där ja..

tur mina svackor inte är så stora just nu, de va värre när jag va mindre, hahaha

blev bara en chokladboll idag å just nu är jag proppmätt efter en portion ungsbakad lax i citronsås, currycoscos och vanlig krispsallad med pärltomater..
åå de är sååå gott, den här maten uppskattas av samtliga i familjen inte minst av minstingen som slevar i sig av laxen... de är så roligt å se att han gillar även nyttigare mat speciellt i dagens samhälle när det diskuteras godis även på dagis :)

by-the-way måste berätta något gulligt theo sa när han kom ifrån dagis..
jag frågade vilka han lekt med idag.
"stora måns, gunnar, julian.... de är mina bröder"
aaa gud man kan undra vart de får allt ifrån, vad jag vet så är det bara gunnar som har syskon å de är systrar...

nu ska jag diska å sedan kanske theo får sig ett bad innan sängdax...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar