onsdag 14 mars 2012

woopsi

vågen i badrummet måste stått på lite ojämt underlag då jag små vägt mig de senaste å beklagat mig endel över uteblivna resultat....
iaf i morse vägde vi oss i vardagsrummet som vanligt å vågen visade på hela -1,3 kg sedan förra veckan :)
snacka om förvånad iaf men väldigt positivt överraskad, de får en att känna motivation å att min lågkolhydratsmat ger bra resultat UTAN ATT PÅVERKA BEBISEN NEGATIVT!

så nu är de återigen bara 0,4 kg kvar till magiska -60 kg...
får hoppas på ett fint resultat även nästa vecka som kan bädde för att jag äntligen når mitt mål så jag kan få gå å snygga till mig i håret för de är min uppsatta belöning...

mat idag:

frulle: 2 knäckisar med leverpastej
lunch: lax, citronsås, coscos, sallad och pärltomat
mellis: antingen 2 knäckisar eller lite äggröra
middag: grillad kyckling, bulgur, beasås och grönsaker
kvällssnacks: 2 knäckisar med leverpastej och ett glas citron/lime vatten

motionen får bli städning av lägenheten inför kvällens två visningar...
just de när sjutton ska vi hinna med vår middag då... får hoppas att de går någorlunda snabbt den första så kan vi slänga i oss mat mellan :)

1 kommentar:

  1. Grattis! :) Gött när det visar neråt på vågen. Själv står jag och stampar på -50,5 kg, +- ett par hekton... Skulle inte ha något emot att ta mig förbi den viktplatån nu. :) Får hoppas du når dina -60 kg nästa invägning då. :) Jag håller tummarna.

    SvaraRadera