tisdag 20 mars 2012

extrem trötthet

huvva!
idag har jag huvudvärk å kan knappt hålla mina ögon öppna..
graviditetssömnen är igång på riktigt med kissepauser och ömmande sovställningar... jippi bara 15 veckor kvar å de lär inte bli bättre...

helgen har fortlöpt smärtfritt, vi har fått en hel del packat å även ikväll blir de packning :)

imorgon är de officiella invägninsdagen å jag hoppas på ett positivt resultat så jag kan utnyttja mit presentkort på klippning, japp jag vägrar göra detta förrens jag når 112,0 kg de vill säga -60 kg...

idag har jag noll matlust... de är strax dax för lunch å orken finns inte där för att laga nått men jag måste ju äta, hoppas jag hittar någon matlåda om jag rotar runt lite i frysen..
ikväll blir det chili con carne eller lax i ugnen, får se vad herrskapet är sugna på när de kommer hem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar