torsdag 1 mars 2012

ge mig energi...

vad gör jag inne???
blickar ut å längtar tills jag får komma dit, men ja MÅSTE bli klar med minst 1 fråga på inlämningen idag...
håller på med fråga 2 just nu om aktivt lyssnande, de finns ju sååå mycke, ja skulle kunna skriva en hel c-uppsats om detta ämne men ja måste korta ner, hitta de viktigaste kärnpunkterna... ååå gud ja orkar inte...
de värsta som finns är de när det finns mycke om en fråga som man måste korta ner, ja föredrar ett svar på 2-3 meningar som jag sedan kan bygga ut med egna ord, men nu ja nu fins det ett helt kapitel, å de är inte si så där 2 sidor utan minst 20...

instruktionerna till inlämningar var svara på följande frågor på minst 2 a4... what lixom, ja har 1,5 a4 på 2 frågor redan, mitt kommer bli en hel uppsats...
så kan de va... ska bara göra lart denna fråga sedan ska ja minsan ta mig ut, vandra en promenix, å hoppas på 100 kg energi så jag bara i farten kör en fråga till idag...

när minihopp har hämtats efter dagis blir de utelek hos mamma en stund... gäller att passa på vädret lovar ju inte alls för sköna dagar nästa vecka, då vintern tydligen ska göra en liten påhälsning igen :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar