måndag 5 mars 2012

redan jobbigt...

hehe när man försöker hålla sig till ett fast matschema så vandrar tankarna iväg mot mat mest hela tiden... just nu är jag lite små upprörd och sur å då skulle de varit gott med något att knapra på.. dessutom kommer jag inte iväg till affären som tänk då jag väntar ett samtal som jag helst inte tar i affären...
suck hoppas på att hinna bort innan lunch så jag kan köpa rekvisita till min tonfisk.. annars blir de bara tonfisk å ägg å de är ju så där, vill nog ha en å annan pärltomat å lite grönt till oxå för smakens skull...

dessutom får jag inte tag på min sambo, vilket skulle vara guld värt just nu för att se om han fått någon info om situationen som råder som inte nått fram till mig...
jobbigt när man blir lovad en sak å sedan ser man av en slmp på hemsidan att jisses vår lägenhet ligger ute och skall visas den veckkan då både jobbar kväll hela veckan... smart...

andas andas... ja stressar nog upp mig nu i onödan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar