måndag 5 mars 2012

nu är jag igång...

så där nu är de måndag igen, huset är rensat på icke bra produkter....
jag sitter här å knaprar i mig en kombinerad frukost/mellis å planerar vad lunchen skall bli för gott..

frukost 7,00: 1 knäckis med ost, 1 klunk pärondryck
frukost/mellis 10,00: 1 ägg (äggröra) + en halv burk makgrill i tomatsås plus ett glas vatten
Lunch 12,30: tonfisksallad
mellis 15,00: 1 finn chrisp med ost eller 1 päron i skivor (inte bestämt mig)
Middag: 18,00: minutbiff med grönsaker och beasås
kvällsgott 20,30: en banan

så ser väl dagen ut matmässigt är de tänkt, att de blir två frukostar har att göra med mitt morgonillamående, äter jag en knäckis å sedan somnar om en stund så är magen igång vilket ger ett mildrat illamående... så den egentliga frukosten brukar jag äta runt 10, å idag blev de äggröra med makgrill, är proppmätt nu, har fått i mig ungefär hälften, ska avvakta en stund å försöka få ner lite till...

funderar på en lunchpromenad frågan är om man ska ta den innan eller efter lunchen...
ska även passa på att städa lite då jag inte kan göra något skolarbete idag förrens tobbe kommer hem med mina böcker, kiosken va stängd igår när dom skulle hämtas ut...
så idag får jag försöka sätta mig in i vad som verkligen skall göras i kursen i kombo med att städa upp lite här hemma för usch de ser ut som Jerusalems förstörelse...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar