måndag 5 mars 2012

spritter i fingrarna..

hehe idag är jag allt flitig med updaterande trots att jag känner mig låg, eller ja känner mig hög och glad på livet men låg för att inte saker och ting funkar.
nu ligger dagens mellis i magen, jordgubbar, inte så smaskiga som de såg ut i asken, så de blir nog till att vänta in svenska sommarjordgubbar så man inte förstör synen på detta underbara röda lilla bär...

varför saker och ting inte funkar, aaa de kan man fråga sig, först ska våran lägenhet bli evakueringslägenhet vilket betyder att vi slipper dubbelhyra, men nu ligger den ute till uthyring ändå, så mitt i allt flyttstök ska folk springa här å kolla å eventuellt blir de dubbelhyra ändå nu...
men de pissigaste är nog ändå flyttdagen...
vi får nycken till nya på måndagen den 2 april 7,00... 12.00 samma dag ska vi vara ute här ifrån med flyttstädning å allt klart... 5 tim tot för allt på en VARDAG, alla vi känner jobbar ju, ingen kan hjälpa oss att flytta på förmiddagen... problem aa kan man säga.. så frågan är flytthjälp för 3000 kr + dubbelhyra... känns surt med våra sparpengar men de kan bli enda lösningen :(

suck, nu ska jag iaf ta tag i skolarbetet för internet har legat nere sedan lunch så all min planering sprack... snart kommer dock tobbis hem så vi kan va 2 om städningen...
minutbiff till middag oxå, får nog bli ihop med curry coscos och vanlig blandsallad, mumsigt värre...

1 kommentar:

  1. men hur kan ni få dubbelhyra om ni ska vara ute från lägengeten samma dag som ni får nya?? =)

    SvaraRadera