måndag 5 mars 2012

utmaning

imorgon ska jag ge mig själv en utmaning, en konstig sådan kan tyckas, men jag måste bryta mitt mönster... utmaningen är att imorgon får jag inte duscha...
jag har duschat minst en gång per dag hela vintern å de sliter på kroppen... jag började för att jag frös varje kväll men vissa dagar har de blivit både två och tre duschar, detta måste brytas...
kom precis ut ur duschen å nu bestämde jag mig jag får inte duscha förrens på onsdaförmiddag innan jag sak till jobbet, en utmaning helt klart...

dagens mat har gått långt över förväntan, nu planerar jag för morgondagen...

tror de blir äggröra med lite minutbiff till frulle
minutbiff och currycoscos med grönsaker till lunch å
till middag kör vi falukorv med något till...

nu blir de CSI ny innan sängen kallar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar