torsdag 15 mars 2012

torsdag...

höstväder??
jag fick den känslan iaf i morse när jag vaknade, inte alls så där peppande väder som vi vant oss vid.. trots lite mindre uppmuntrande väder ås var jag piggare idag än jag var igår när jag vaknade, de känns bra :)
började med att boka om årskontrollen av min operation då den lägligt blev inbokad samma dag som jag ska ner till Göteborg med en kompis...

idag står plugg på schemat, å ikväll lek med grannanrna då tobbis är borta på galej med jobbet, då är de tur att jag har marie, hennes gubbe jobbar varje kväll så då kan vi underhålla oss och barnen ihop, käka lite gott :)

idag är även en mycket speciell dag för mig.
anja pärsson kör sitt sista race, jag har följt henne så länge men allra mest speciell är hon eftersom pappa kollade på henne och inte dog förren han visst hennes resultat, han va lika sportgalen som jag så de känns lite som att hedra honom idag genom att kolla när hon kör, för jag vet att han hade kollat om han var vid livet.

mias mat:

Frokust: 2 knäckisar med leverpastej
mellis: vindruvor
lunch: kyckling, råris, grönsaker
mellis: 2 knäckisar med ost
middag: kotlett, coscos, sås och grönsaker
kvällsmat: 2 knäckisar med makgrill

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar