torsdag 19 april 2012

hälsofrämjande insatser...

sitter och läser vetenskapliga artiklar om hälsofrämjande insatser/arbete.. väldigt intressant men en aning frustrerande då inga specifika artiklar hittas med precis de sökorden jag vill...
för er som aldrig sökt i vetenskapliga databaser och i deras djungel av vetenskapliga artiklar förstår inte, det finns miljoner artiklar, samtliga typ på engelska och så vill man hitta de där speciella som handlar om det där specifika lilla området man bestämt sig för....

men jag är lycklig aldrig i mitt liv har jag varit igång så bra med skolarbetet som jag är nu... tänk om de kunde ha en fysisk kursintroduktion i alla ämnen, jäklar då ni då skulle jag vara elit snart :)

har redan skrivit i min coachningdagbok, hittat artiklar till vårt grupparbete, blivit gruppledare för en coachninggrupp och satt den i rullning...

strax skall jag slutföra städningen i sovrummet som jag arbetat med vid sidan av, sedan hämta lille bus... tror vi ska vara på lekplatsen en stund innan vi går in :)

och ikväll blir det föreläsning om hälsa med babben...

BRA DAG!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar