fredag 13 april 2012

nu händer det grejer...

på måndag börjar en ny kurs i skolan, en kurs jag tror att jag ser fram emot...
beställde precis kurs litteraturen och smaka på dessa titlar :)
"motionera mera" och "idrottsnutrionton"
kommer nog bli en spännande kurs, dessutom ska vi göra en rapport där man kunde välja på områdena "fysisk aktivitet", "kost" och en "kombination mellan kost och fysisk aktivitet"

sedan skulle man välja en befolningsgrupp oxå...min spontana tanke är såklart barn och kost...
tycker det är orerhört viktigt med rätt start i livet, men även barn i kombinaton mellan fysisk aktivitet och kost är intressant..
kna knappt bärja mig, äntligen ett ämna som intresserar mig :)

imorgon är det hälsomässa som jag självklart ska besöka, måste ju kolla in vad som finns på mitt framtida yrkesområde...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar