fredag 13 april 2012

otursdag???

jaha ja fredagen den 13:onde.. för den otur med sig???
jag vill tänka att det är en lyckodag istället då vi fick ta hem vår lilleprins från BB på just fredagen den 13:onde...

vi får väl se...

sitter och pillar i mig lite frulle just nu..
äggröra på 1 ägg med strimlad påläggs kyckling och pärltomater
de är nog världens bästa frukost :) dock har jag ingen vidare aptit eftersom halsen är tjock och näsan täppt... jag har sovit dåligt vilket medför morgonillamående... men jag måste göda magen så att den inte kurrar under tentan...

usch tentadag, de är inte världens bästa dag om man säger så.. den för sådan ångest med sig, man funderar på sina förberedelser och inser att man nog kunde pressat ur lite mer tid och ork på att plugga...

well done is done... nu är de bara att göra sitt bästa, och när jag kommer hem i eftermiddag och skriver klart min coachinguppgift, så har jag helt plötsligt både lör och sön helt lediga, innan nästa kurs den sista för denna termin och första år tar sin början... känns gött :)
mindre roligt är de att dne kursen oxå avslutas med en tenta som råkar ligga på precis samma dag som älsklingen fyller 30....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar