tisdag 10 april 2012

pojke/flicka???

usch å fy så ont det gör i mina revben nu när bebben trycker på...

var för övrigt på MVC idag för kontroll, denna gången låg hjärtljuden på 140, sist låg de på 152...
ska man tro på skrock så var det en pojke idag och en flicka förra... hum skumt velig bebbe där inne :)
annars såg allt bra ut men blodtrycket var lågt igen 105/65
men det var tydligen normalt enligt min barnmorska, hon sa att jag nog var en låg tryckare...

annars har jag varit himla trött idag, snuvig så det kan ju vara en bidragande orsak..
tyvärr har detta gjort att jag pluggat dåligt idag något som är mindre bra med tanke på fredagens tenta... huvva... får hoppas att jag greppat nått annars blir fredagen den 13:onde verkligen en oturs dag...

åt favvis lunchen idag...
äggröra med strimlad kyckling och pärltomater, så äckligt gott, skulle kunna äta de till mat jämt :) ikväll blir det fiskgratäng för mig å lilleman medans tobbe får sörpla sin shake :)
har tagit mat som jag vet att han inte gillar så att han inte ska bli läskad :)

nä nu är det dax att åka bort och hämta minitrollet från dagis... hoppas inte vädret bidragit ännu mer till att bättra på hans förkylning....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar