fredag 4 maj 2012

gjort det jag inte borde..

jaha så duktig var jag..
mamma ville ha hjälp med ett beställa lite kläder ifrån ellos som hon kollat ut, då började jag ju självklart kolla lite jag oxå å vips så var två tröjor och en långklänning i varukorgen...
vet att jag egentligen borde vänta med att köpa kläder då de mesta är tight just nu men om några veckor så är de förmodligen inte de...

jag tröstar mig med att hon hade 25% på hela köpet så de gick bara på 800 kr allt som allt med mina två tröjor, en kälnning, två klänningar till mamma och shorts och t-shirt till theo
inte så farligt å i värsta fall får jag väl köra på den oversizade looken senare i sommar och dne tightare looken tidigt i sommar :)

nu ska jag strax dra på mig ett tight fodral och bege mig till jobbet för några timmars"slavande" ok nä de lät el jag tycker faktiskt det är stimulerande på jobbet :)
undrar dock va de anser om min härligt vitlöksdoftande andrdräckt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar