måndag 7 maj 2012

kan det vara...

hum kan de vara så att jag har sammandragningar redan???
hoppas inte men de lutar åt de, tur jag ska till MVC imorgon... några veckor till kan den lille väl hålla sig där inne...
ja har alltid sagt att efter den 31 maj kan den få komma, då är skolan slut och sista tentan skriven för terminen, då har jag all tid i världen att lägga på den lille :)

de senaste dagarna har jag haft regelbundet ont där magen stelnar, ett tecken på att något är på g eller bara något kroppen gör för att den vill att jag drar ner på tempot???
man kanske inte orkar både plugga heltid och jobba extra samt sköta hushållet när man är gravid i v.32..???
minns inget av de då jag vid denna tidpunkten i theos graviditet hade problem med njurbäckeninflammation och inte upplevde någon annan smärta den än den.

ska bli skönt med ett MVC besök imorgon, få lite klarhet i hur de går...
eller så är de bara min otroligt livliga lilla kille där inne som sparkar på diverse organ...
hum jag upplever nämligen denna som livligare än theo, undra hur han kommer vara sedan då lugnare eller livligare??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar