söndag 20 maj 2012

kan inte vara annat än..

just nu lever ett litet lyckorus inom mig...
lägenheten doftar fräscht och är tokstädad, varend avrå är skrubbad och det är otroligt va de gör gott i själen när det är så... iaf för mig :)

eftermiddagen bjöd på mumsig fika vid varnhems klosterkyrka och döm om lyckan för vår lilla kille när massa corvetter kom körandes och parkerade vid kyrkan för att oxå få sig en fika :)
haha jag gjorde det vanliga klassiska misstaget och tog det som såg godast ut för ögat, en mjukpepparkaka med gojs på, trots att jag under gårdagskvällen svor och kunde döda för paj, mamma tog paj och gullig som hon är så bytte hon bort sin paj mot min mjuka kaka :) mammakärlek <3


efter fikan fortsatte vi att vara ute i solen hemma hos mamma och theo invigde sin nya båtbana som vi köpte på ullared, en toppen leksak som varade i över 1 tim, de ser lovande ut inför sommarens solning om han har något som underhåller honom så pass :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar