måndag 21 maj 2012

ignorera...

ja dax att ignorera det faktum att vädret bestämt sig för att slå på sommar på mätaren en vecka innan min tenta...de är ju snällt...
jag får bara ignorera de faktum att de är strålande sol och varmt och skönt... istället är jag placerad här med två genom tjocka böcker diverse pdf filer och massa anteckningar..
ja  måste bara greja denna tentan...

imorse unnade jag mig faktiskt lyx, min -60 kg present..
jag hade ju som mål att gå till frisören och göra en förändring när jag nått -60 kg, det har jag ju gjort nu och idag var det dax för lax..
håret blev kort och ljust med inslag av svarta slingor i underhåret, en nätt sidolugg klipptes oxå :)
fick även extra lyx som jag inte räknat med... när de sköjde ur mitt hår hissades bena upp och ryggen fick sig en massage allt medans de masserade hårbotten.. DREAM!!!!
sådan lyx skulle jag inte tacka nej till varje dag...

pluttis har även fått sin första riktiga kalas inbjudan, lite tidigt om ni frågar mig, men de ska bli roligt å få göra honom kalas fin och köpa present... en kille på hans dagis som speciellt ville bjuda theo... sötnosarna..
såg att dom bara bor några hus ifrån mamma så de va ju perfa då kan vi vara där under kalaset så vi är nära om de skulle vara nått :)

nä dax att ta tag i pluggandet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar