måndag 7 maj 2012

måndag igen..

efter lördagens katastrof matdag så var gårdagen knappt bättre men ändå bättre för den bestod iaf av mat även om lunchen blev pizza och middagen kinamat..

nu känner jag mig iaf laddad inför veckan, ska få ordning på maten igen, helgerna blir aldrig bra medans veckodagarna funkar kanon med 3 stora mål och mellanmål däremlellan, då känner jag mig som bäst...

idag väntar plugg, ska sätta i hop en rapport å få den någorlunda färdig, sedan kanske det blir en tur till mammas solstol med kurslitteraturen innan mini skall hämtas...
känns alltid bra när man kna kombinera plugget med lite solning :)
dock är ju min allergi KATASTROF just nu i och med att jag inte får äta min allergimedicin, känner mig som en täppt tårögd liten höna varje dag....

nä dax att sätta igång..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar