söndag 6 maj 2012

ur ballad mage..

haha nice info men jag måste delge er att shiiit vilken magvärk jag hade igår...
den berodde på:
dagens mat... eller brist på den riktig mat asså...

igår åt jag.
2 skivor vitlöksbröd och blåbär soppa till frulle
en halv muffins till fika
nästan en hel 90 g hamburgare, naturell
en hel del marknadsgodis
och till sist lite grillad lövbiff med potatissallad...

magen började strejka innan middagen, jag hade så ont...
inte så konstigt om man ser till näringsinnehållet... typ noll bara massa socker å sånt..

idag gör jag inte om de misstaget utan börjar min morgon med en "rätt start"
makrills knäckisar och lite blåbärsoppa

idag ska vå lilla gröna bil för övrigt bli laglig och så sommardäck :)
de blir en tur till hjo med andra ord, kanske om vädret tillåter och jag känner mig ok i magen att vi tar en glass i hamnen, de lutar åt de för lilleman bad så fint om de i morse när han kom in till oss å gav oss världs historiens bästa gos... då smälter mna å gör precis som han vill... konstigt va??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar