torsdag 10 maj 2012

orolig...

usch har sovit så kasst de senaste två nätterna, vaknar runt 4 och mår super illa, i natt löste jag det genom att gå upp dricka en liten mugg blåbärsoppa och äta ett knäckebröd...
trots detta så vaknade jag ändå vid sju å höll på att dö av hunger...
de är väl lika bra å vänja sig, bebisen kommer säkert vilja ha mat vid den tiden i sommar så ju fortare jag kommer in i rytmen desto smidigare går det eller???

minns att de va jobbigt med theo, men han är ju ett vinterbarn å då är de mörkt på natten vilket gör att man känner av tröttheten, nu kommer ju ett litet sommarbarn vilket kanske underlättar med ljuset och energin...

strax skall jag åka bort till mamma för att följa med henne och syster på lite shopping, borde plugga men jag har ingen energi till detta, å i eftermiddag blir det jobb :)

nu dax att gå men nu vet ni vart ni har mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar