fredag 11 maj 2012

väntans tider...

ja i många bemärkelser är jag nu i väntans tider, men rubriken syftar till att att jag otåligt väntar på ett tentaresultat... igår hade det gått 18 arbetsdagar, så idag borde det komma...
jag blir nog halvt tokig om de visar sig att det inte kommit idag för under helgen lär de inte dyka upp...

jag måste få veta... omtentan ligger så dumt till, de går knappt, men jag måste ju då..... ååå ångest!

annars jobbade jag igår mestadels med huvudet under armen.... shiit de va min sämsta dag på jobbet hitills... jag var så virrig..
men i natt har jag sovit bra, jag har fått en sovmorgon så idag ska jag vara på hugget på jobbet...

just nu intas frulle, den sedvanliga knäckisen med ost och till detta apelsinjuice.
lunch har jag absolut ingen aning om vad jag ska äta... har tyvärr bara mat i en låda så de räcker tills ikväll så något måste tillagas... såg att mamma skickat med tobbe potatissallad igår, så något som passar till de, grillad lax kanske??

så är de...
avslutar med att skryta om min son..
han är ju blöjfri på dagarna men fram tills nu har vi haft blöja på natten, så oxå i början av denna natt, vid tolv kom en yrvaken liten kille in till oss och bad om att få gå på toaletten för han var kissnödig...
då plockade vi bort blöjan så mellan 12-7 sov han utan och ingen olycka hände heller, iofs så har han vart torr i blöjan nu varje morgon i några veckor så han är nog mogen..
känns så stort då blöjan hängt med varje natt sedan vi först träffade honom... nu är de bara nappen kvar som vitnar om att han en gång varit vår lille bebis... när den rycker är de en riktigt stor liten kille vi har här hemma, å jag medger att de vore skönt å få bort den innan bebisen kommer, för att minimera alla bakslag... för dom lär komma....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar