tisdag 29 maj 2012

perfekt tajming...

ja vet man ska inte tänka som jag tänker nu, men jädrar vilken bra tajming min son har när det kommer till att bli sjuk... minns att senaste gången han var sjuk var oxå samma vecka som jag hade tenta...
likaså denna gången... tur att sambon kan vabba då så jag kan få plugga, plugget har ju blivit lidande av allt födelsedagsplanerande och alla besök hit och dit med bebbe i magen...

igår lyckades jag iaf sammanställa de mesta när det kommer till fysisk aktivitet, tror jag har kläm på några saker som kanske kommer, det känns som typiska tenta frågor iaf att beröra dessa punkter...
idag skall nutritionen (kost) sammanställas, så jag under morgondagen bara kna finslipa på allt... kolla lite extra och föröska sätta ihop tänkbara svar på påhittade frågor... vår snälla lärare vägrar nämligen ägga upp någon exempeltenta... de är elakt, det hade underlättat pluggandet avsevärt om man hade fått något som riktmärke.. eller så är hon så överjävlig att hon faktiskt kommer lägga ut en exempeltenta idag eller imorgon...

well well...

ag känner mig pepp, bara dryga månaden kvar av graviditeten sedan skall jag till att börja med ta ett rejält tag kring maten, och när de 8 veckorna efter snittet är avklarade så blir det ett krafttag om motionsbiten oxå...
heja mej... jag har ju ett mål runt jul skall det tas ett beslut om hur jag lyckats gå ne rom det krävs en del 2 av min operation elelr om jag lyckats ändå...
jag ska ju lyckas ändå och som present till mig själv om jag lyckas så skall vi åka utomlands mellan jul och nyår... men ingen resa är bokad för den bokas först när vi ser att målet kommer närmare...

jaja så är det... nu intas lite frulle.. kokt ägg med köttfärsås som blev över ifrån igår.... en så där kombo men gott av för sig .)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar