torsdag 31 maj 2012

spottloska i ansiktet...

ja om ni vet hur det känns så vet ni hur det kändes under min tenta idag... så mycke att läsa så lite instruktioner ifrån läraren...
igår kväll var jag mentalt slut jag ville bara gråta över att jag inte hade koll inför dagens tenta...
jag övervägde att skita i den och ta omtentan i augusti istället.. men kände ändå att jag går och ser då har jag koll inför omtentan eftersom läraren inte lagt ut något riktmärke om hur tentan kan vara uppbyggd...

ja de va tur jag gick annars hade jag aldrig förlåtit mig själv...
8,30 fick vi börja skriva, 8.50 var jag klar... gick de så kasst?? var den så lätt???
den va fruktansvärt lätt, klarar jag inte denna då har jag inte koll... en fråga var om tallriksmodellen och vilka delar den innehöll... de lärde man sig i högstadiet, ja om det inte rent av var lågstadiet...
nä jag kände mig så snopen när jag gick ur tentasalen...
var detta allt??? var det en del till som jag helt missat, så kände jag...

well well synd att klaga, men det kändes som jag kunde slitit mitt hår lite mindre och undvikit mycke stress som inte varit bra för bebbe... men nu är dne gjord första året på utbildningen är avklarat och alla uppgifter är inlämnade och godkända... aa de sista nu är ju inte rättat ännu, men ändå allt är undanstökat så nu kna jag bara njuta av lite ledigt innan bebbebus kommer, ja nu är han välkommen vilken dag som helst fast jag föredrar om han väntar lite till så han lägge rpå sig lite mer innan han kikar ut :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar