fredag 1 juni 2012

jag hittade...

... en bit jordgubbstårta i kylskåpet och den tårtbiten hittade vägen till min mage...
mumsigt värre :) synd att låta den ensamma biten av gårdagens tårta förspillas, men nu är den slut å de lär dröja ett tag innan det blir tårta igen... hum eller vem vet både student och dop nästa helg då kanske det finns tårta :)

första dagen på mammaledigheten idag... den har släpat sig fram och jag blir TOKIG!!!!
känner mig på g att bli dålig därför har jag valt att inte göra nått idag för att förhoppningsvis få kroppen i lite balans då helgen bjuder på massa skojigheter som jag helst inte vill missa...

nu ska strax lilleman hämtas och därefter skall vi åka förbi tippen beroende på vad klockan visar så hämtar vi antingen upp tobbe och handlar därefter eller så handlar vi innan vi hämtar upp honom...
ikväll står nämligen grillad lövbit på menyn och till detta blir det... aa de är de som skall handlas.. pitabröd, en sallad eller klyftpotatis??

nä dax att hitta lite paltor till kroppen så den inte fryser när jag sticker ut den utanför dörren...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar