lördag 12 maj 2012

tenta resultat

som ni vet har jag väntat på ett tenta resultat i min kurs hälsopsykologi..
på tenta dagen var känslan detta kan gå hur som, har jag fattat allt rätt så kan de gå toppen bra å har jag missförstått uppgiften och upplägget så går det åt pepparn..
omtentan ligger så knasigt till tidsmässigt för mig å de vore bra å slippa ha för mycke släpandes med tanke på dne kommande bebisen..

igår kom resultatet... jag hade inte missuppfattat uppläget utan tvärt om förvånade jag mig själv genom att skriva VG på tentan...
VG är de högsta betyg man kan få på högskolenivå, så ni förstår nog då att jag är glad men framför allt lättad...
hitills har jag klarat alla mina kurser under första året, och den 31 maj skriver jag sista tentan...
de vore skönt å greja dne oxå så det är mitt mål just nu...

för att fira ska nu hela lilla familjen bege sig till badhuset för en stunds plaskande..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar