onsdag 6 juni 2012

matfokus...

min lilla lilla lilleman där inne i magen förtjänar det bästa, så nu blir det tokfokus på NÄRINGSRIKMAT, jag får väl hålla för näsan och stoppa i mig allt de dära nyttiga inte fullt så goda som han kan behöva..
jag har lagt till fler vitamintabletter och börjar dagen ed en mindre smaskig näringsdryck, där är de verkligen spyfaktor, men den behövs...
jag måste få i mig mer kalorier fast nyttiga kalorier, nu får jag skita i om jag skulle gå upp det rör sig om ett par veckor...

det är inte säkert att de kan påverka, de ser vi på nästa veckas mätning men värt en chans de är de verkligen...
det är en spännande tid nu, så olikt allt jag tidigare varit med om... flödesmätningar av hur jag äter, hoppas hoppas att de är så att flödet är bra och att dom bara mätt lite galet..
aa att han blir liten de är vi ju inställda på... så de blir till att köpa några mini mini kläder så han får lite fina plagg han ox å inte bara drunkingsstora kläder...

sista veckorna skall även fokus lägga spå theo, idag ska vi till stellas med hans "bästa vän" måns
han blev toklycklig när jag berättade det, så de va ju skönt att vi lyckades hitta på något roligt för honom...
sedan får vi se kanske åker vi till tibro å kollar in "upponer festivalen" känns som den är fruktansvärt B, men kolla skadar ju ingen å i efteriddag blir det att kolla på älskade marie och glenn när de uppträder i helensparken 15.30

1 kommentar:

  1. Du är dålig på att lägga upp bilder =)
    Vill se magkort oxå ju på bebben, måste
    väl synas nu när du gått ner så mkt =)

    SvaraRadera