fredag 29 juni 2012

trötthet resulterar i...

....frosseri

på måndag får det vara slut, jag får se helgen nu som en smekmånad, frossa loss för på måndag kommer vardagen..
usch just nu ser man så lätt vad det var som gick snett förra gången jag fick barn, tröttheten leder till småätande ihopp om att piggna till eller för att underhålla sig så man inte somnar vad vet jag, en sak vet jag och det är att jag är i skåpen i köket och river varannan sekund..

på måndag ska skåpen vara tomma på sådant som är NOT SO GOOD...
tror jag kommer bli piggare om jag äter rätt, men de är klart de första dagarna kommer vara pain in the ass, men det är då de gäller att bita i... varför kan jag inte frossa i jordgubbar å goa bär istället för all denna choklad och kakor??
jag älskar ju jordgubbar å blåbär å hallon å sådant, fruktsallad är ju ox en hit... nä skärpning annars rular du fram igen mia pia...

en sak är ju dock skön denna graviditeten de är att man slipper mörkret...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar