fredag 29 juni 2012

en hel rad svärord..

ja som rubriken avslöjar så är jag inte i ett flyt just nu...
dålig sömn, skit kost och detta toppar vi med en sträckt skuldra som gör sviiiiin ont...
jag borde sväva på små moln, de gör jag delvis, två friska söta så troll till ungar, men de tär ändå att ha två... speciellt på morgonen när man är själv så jag ska njuta i helgen då tobbe är här.. två extra armar som kan mata den ena edans jag matar den andra....

vanligtvis blir det annars en himla krock varje morgon... jag matar Levi då blir theo akut hungrig å bestämmer sig för att ta saken i egna händer om inte jag fixar fram frulle till honom..
detta resulterar i halva kylskåpet på golvet...
alternativt att jag hjälper theo då protesterar levi genom att skrika sig hög röd och reta upp sin storebror som trotsar lite extra för att visa sitt missnöje över att lillebror skriker så...

love it...

i natt ska jag få sova hela natten... tror ni jag ska njuta??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar