söndag 1 juli 2012

snyft väder..

ja man får väl glädjas åt att gårdagen var fin med bra väder och roligt sällskap..
tobbes "bror" med flickvän kom upp ifrån göteborg för att hälsa på och spana in nytillskottet...
vi åt god lunch först här hemma sedan begav vi oss till hjo där samtliga i sällskapet badade utom jag och levi, därefter åt vi glass och kikade i hamnen där det var lite jippo.. kvällen i hjo avslutades med minigolf..
där är jag lite bitter då jag hade avgörandet i mina händer på sista hålet men sjabblade bort det totalt och slutade 3:a i totalen...
ni som känner mig vet att jag är en dålig förlorare så förlusten tog mig hårt speciellt som tobbes syster kom före mig... hehe...

idag skulle vi åkt till sommarland men vädret var inte på vår sida... vi pratade om att spontana ner till ullared, men bestämde att de tar vi nästa helg... istället kör vi en tur till stellas så theo får leka av sig där efter kommer anna och daniel förbi en sväng innan de far tillbaka till göteborg..
å i kväll kommer dessutom besök från östersund som stannar i veckan så vi ska väl bort till mamma och hälsa på :)

1 kommentar:

  1. Hihi, spännade med minigolf! Jag har inte spelat på åratal och det är tur för SHIT vilken dålig förlorare jag är :P

    SvaraRadera