måndag 4 juni 2012

tungt...

åå i natt har det inte varit dröm sömn direkt..
theo har haft mardrömmar och pendlat fram och tillbaka mellan vår säng och sin säng i kombo med att han av frustration har pendlat mellan att klättra på mig och på tobbe...
toppa detta men universums förvärkar så har ni min sömn...

var tvungen att knata upp på toa, då trodde ja att nu är de kört kunde knappt röra mig framåt då det kändes som jag skulle pissa på mig, väl på toa kommer några ynkliga droppar... då funderade jag allvarligt på att ringa förlossningen för det kändes som bebbe var på g ut då istället...

men nu är allt lugnt förutom ett sjukligt tryck neråt och massa förvärkar, någon som har bråttom ut??

längtar så tills imorgon då jag vet hur läget är...

annars då nu ska strax theo hämtas och de kommer bli intressant då jag knappt kna röra mig... hoppas han är snäll och villig att följa med hem, i fredags lekte han ta fatt på gården bara för att de va kul att se mamma så frustrerad... hoppas på bra hjälp från personelen om han gör likadant idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar