söndag 3 juni 2012

sammandragningar...

hej hopp...
nu är det inte många veckor kvar av denna graviditet... konstigt de var ju igår jag berättade för tobbe att bebis nr 2 var på antågande...
nu är han snart här och väntan är påtaglig, storbror börjar varje morgon med att pussa på mammas mage för att säg god morgon till lillebror, oj va han väntar... dock på något som inte kommer ske, nämligen en omedelbar lekkamrat...

idag har jag haft väldiga sammandragningar, inne på kvantum var jag tvungen att stanna och pusta ut när det kom en sammandragning... någon trodde säkert att nu föder hon, men den var snabbt över...
de märks att det närmar sig....
en vecka till kan han stanna där inne så han blir ordentligt färdigbakad... fast vem vet på tis får vi veta storleken på honom då jag ska in på ett tillväxtultraljud eftersom min barnmorska inte får grepp på hans verkliga storlek... magen växer ju lite trögt...
är han liten så får han gärna stanna där inne ett tag till så han lägger på sig lite...

annars har vi varit med familjen jonasson på axevalla travbana.. roligt att låta theo få lite skojigheter i form av karuseller, ballonger å sådant som kids gillar..
han fick även åka både stor och liten traktor... det var även nära att theo skulle stoppat ulrik münthers spelning en stund då han stack ifrån oss och vi inte kunde hitta honom, på väg fram till mixerbordet med en funktionär fick jag syn på honom... tur de för usch va pinsamt annars men vad gör man???

han är verkligen i en underbar ålder nu... TROTS DELUXE!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar