måndag 2 juli 2012

2 veckor...

jahaja sommaren börjar ta på sig... redan juli..
tobbis jobbar 2 veckor till innan 4 veckors efterlängtad semester nalkas, undra vem som längta mest han eller jag??
jag tänkte köra en "rivstart" nä skämt å sido jag tänkte försöka utesluta allt socker jag kan dessa två veckor för jag känner att jag trillat dit en aning nu efter att Levi kom till oss, tröttheten gör att man gärna tar till socker för att piggna till... nu ska jag skärpa till mig...
jag har ju sååå lite kvar till att nå under magiska 100 kg så varför gör jag så här???
nä time to skärpning... jag käkar på mat som vanligt men ingen glass, godis eller min stora last KAKOR..
farmor kommer hit på fika imorgon, då får det bli fruktsallad som det bjuds på... tror hon gillar det med grädde :)
det känns bra.. just nu iaf får väl se i morgon eller på ons vad jag säger då :)

för att  sockra till vardagen lite nu när jag är som tröttast och skall utesluta godiset så tänkte jag ha båda barnen hemma idag, Levi är fortfarande tokförkyld med allt som det innebär och Theo är oxå förkyld med snor och en hemsk hosta, så han får vara hemma idag trots att detta kommer fresta enormt på mitt tålamod och på hans oxå...som tur är så har jag en underbar mamma som hjälper mig BIG TIME så hon kommer hit...

en annan rolig sak som händer idag som jag helt glömt är ju leveransen av nya bilen... 13.00 ska vi dit å jag är så spänd :)
tobbe fick ett viktigt möte inbokat precis då då jag ska fixa detta själv återigen med hjälp av mina underbara mamma :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar