måndag 2 juli 2012

uhuuu...

jag är så trött...
12.20... 40 min innan vi skulle vara på Bilia och skriva kontrakt och hämta nya bilen skriker Levi att han är hungrig, Theo krånglar med påklädningen när han väl har kläder på kroppen så ska Levi få mat då jävlas theo å får i all hast ett skoskåp över sig...
då skriker båda barnen å mamman vet knappt ut eller in... lägg till att jag inte hunnit klä på mig ännu...
massa försenade och med andan i halsen kommer vi till bilia, de första jag får göra är att säga hoppas det går snabbt för jag har tid på KSS klockan 14...
på KSS undersöks Levi då har mamma som tur är theo... jodå världens förkylning med astmasymtom är dommen för vår minsting och inhalera står på schemat... så nu får vi åka dit å inhalera varje gång mini har svårt med andningen i samband med maten...

behöver jag säga att en vecka på spa helt själv är lockande???

något positivt är iaf att jag underdagen bokat in två mini semestrar..
23-26 juli åker vi ner till kalmar för lite semester, vi kommer hem och får 2 dagar hemma innan vi åker ner till Vimmerby för ytterligare 3 dagars semester, därefter kommer vi hem och får 1 dag hemma innan vi återigen packar in oss i bilen för släkt kalas och semester uppe i ösersund 2-5 augusti...
de gäller att ta vara på varje ledig minut man har tillsammans.. hehe dessutom ska vi under tobbes semester även hinna med dagsutflykter och en mini weekend i Göteborg..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar