tisdag 3 juli 2012

vilken start på dagen...

minstingen har sovit relativt bra i natt tror jag...
han har kamperat mellan mig och tobbe, ok mest på tobbes del eftersom jag normalt sett inte vill ha sånna småttingar i sängen av rädsla att slå till dom eller rulla över dom...
halv sex var det matdax.. min lott, de gick bra han åt på 20 min sedan somnade vi båda om tills strax innan sju då storebror deklarerade att det hänt en olycka... in med honom i duschen å lakan, pyjamas och snutte åkte in i tvättmaskinen... på med dagens kläder och frukostservering framför tv eftersom minimini vaknade till å oxå hade blött ner säng och sin säng... duscha av honom å bädda rent även där...
7,30 var vi klara..

att vi slappen morgon med stress och trots gjorde att det inte uppstod en enda dispyt mellan mig å theo, de är ovanligt numera och jag kände mig otroligt glad, man vill ju aldrig bråka med sina barn...
nu har jag städat här hemma och förtillfllet intar jag lite lunch, strax skall minime få lite mat, därefter skall jag baka en paj innan faror och mamma dyker upp på fika...
1 tim tills dess... tror inte pajen blir klar i tid men då får vi sitta och prata en stund innan vi kan avnjuta den :)

har en del tankar som jag hade tänkt dela med mig av men de får bli senare då någon inte är allt för lycklig just nu... mat och det skall ske NU!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar