onsdag 4 juli 2012

motgångar...

ja när ska mitt flyt vända vad det gäller sjukdomar å liknande??
levi har nu varit dö förkyld i större delen av sitt liv, theo har en hosta from hell
och igår kväll upptäckte jag en förhårdnad knöl stor som en tennisboll vid mitt operationssår, troligtvis en vätskeansamling med sårvätska, eller torkat blod eller ett bråck, det fanns tyvärr inga tider hos VC idag, utan jag skulle ringa imorgon då jag inte har ont i knölen... sjukvården... ibland blir man mörkrädd...

well well

cancer tror jag inte det är så jag är rätt lugn...
idag ska jag skämma bort min stora son med en dag på sommarland, han ska få åka karusell, spela på lotteri och äta hur mycke glass han vill... (nästan)
lillebror ska få vara hos mormor tills pappa slutat, då kommer de eventuellt ut till sommarland beroende på när tobbe slutar och hur länge vi tänkt vara kvar....
(vi har säsongskort, det är därför tobbe kanske kommer senare)

de ska faktiskt bli skönt att få rå om theo lite utan att behöva bryta fokuset på honom för att greja med Levi.. tror theo kommer tycka om det oxå, han får ju stå tillbaka mycke nu, många gånger får man säga "kan du vara en stor pojke nu å vänta lite tills mamma matat klart lillebror" de känns hemskt varje gång man säger den meningen, men så är de ju...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar