lördag 21 juli 2012

ett under har skett

hej hopp...

igår hämtade vi en crosstrainer hos tobbes mamma som numera huserar på vår balkong.. idag inleddes träningen för min del.. wooowww va otränad jag är..

börjar försiktigt eftersom det inte gått de magiska 8 veckorna ännu efter operationen utan endast dryga 6 veckor (på tis)
2x 5 minuter och därefter 3x 5 situps
ja de låter inte så mycke för världen men ni skulle sett hur slut jag var, nästan så jag skäms för att skriva det här men jag är för stolt för att låta bli, jag måste få skryta med att jag faktiskt tränat, man måste ju börja någonstans å långsamt å lagom ger ett bättre resultat i längden..

vi har även badat idag, eller theo har badat de blåste för mycke för oss andra...

usch ja gråter här min dator är död å jag tvingas sitta vid tobbe nu å tangenterna är fucked up å allt är borta, alla mina länkar å sådant... usch hatar å byta måste ta mig tid att lägga in en mapp med mina saker på så jag hittar mitt...

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat! Är så skönt att "få tillbaka" kroppen och orken efter graviditet :) men ett litet (stort) tips bara, skippa situps! Kör plankan istället, det stärker magmusklerna inifrån och hjälper dom att gå ihop igen efter graviditeten. Hade ingen aning om det, så jag körde också situps tills jag började läsa lite om träning för nyblivna mammor. Finns en del om man googlar, kan skicka några länkar också om du vill :) kram och heja!

    SvaraRadera
  2. Usch det är riktigt hemskt när ens dator dör!! Hoppas du inte förlorat en massa viktiga saker som kort och så!

    SvaraRadera