fredag 13 juli 2012

sista "ensam" dagen

jippi undra vem som längtat mest jag eller tobbe efter hans semester??
tror nog det är jag då jag fullkomligt klättrat på väggarna 4 veckor nu... men nu väntar 4 underbara veckor med massa familjemys å äventyr, därefter är det inskolning för theo på nya dagiset innan skolan börjar igen, känns toppen jag har längtat, knäppt att säga men jag längtar faktiskt efter skolan..

nu ska jag slänga på mig lite kläder och göra dagens eller kanske veckans kraftprov när jag ska hämta theo å ta med båda barnen och möta upp en vän för lunch...
de blir ett kraftprov då theo är inne i en riktig "stickar period" jag kna ju inte gärna rusa efter med barnvagn utan ställs då inför dilemmat ska jag springa efter och lämna vagnen eller ska jag lta honom springa iväg och vara kvar med vagnen... knepig sits... önskar just i detta nu att vi hade haft en tvillingvagn att tillgå då och då.. men vi tänke rinte köpa någon för så ofta använder inte theo vagn...

1 kommentar:

  1. Va, har ni inte tvillingvagn när ni har två små. Är ju jättebra speciellt om man ska gå längre sträckor o så. :)

    SvaraRadera