lördag 11 augusti 2012

100 % fokus och taggad!!!

taggad till max är känslan just nu inför starten på måndag, imorgon ska jag sätta mig ner och göra en närmare planering för första veckan, jag ska även rensa i kyl, frys och skafferi för att underlätta.
Tänkte starta denna nya resa med en veckas kick start då jag kör måltidsersättning i form av shakar, fyndade nämligen billiga allevo redy to drink på Gekås. fyndade även ovanstående träningskläder för ynka 250 kr för allt, de gillas å nästa gång jag åker ner ska jag köpa fler i förhoppningsvis mindre storlek, men jag var peppad och glad bara av att komma in "normala storlekar" de är väl sånna små ting i vardagen som gör att man vill trampa på framåt för att nå sitt mål.

tänkte ta mer om mina mål och lite sådant imorgon eller på måndag, jag har under hela sommaren tragglat igenom vad jag vill uppnå och hur det kommer kännas på vägen, så jag är nog mentalt förberedd iaf å de är en av de viktigaste bitarna att vara när mans ka genomgå en större förändring i sitt liv, det kan inte påpekas nog många gånger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar