fredag 10 augusti 2012

just my luck

ska man skratta eller gråta?? de är väl bara jag som lyckas vinna 2 kg chocklad 3,5 dagar innan jag ska påbörja en ny del av mitt liv utan denna typ av göttigheter
well well 5 stycken påsar med ca 400 gram i varje... 1 påse är redan bortskänkt och en påse öppnad av mig och sambon... de andra påsarna har jag planer för, man kan väl säga som så att jultomten kanske dyker upp i någras brevlådor de kommande dagarna...
de kan vara kul att skänka bort en del av sådant man inte ska äta, å i vårt skafferi och frys finsn en del av den varan, någon som är sugen på piggelin tex??

ni kanske ställer er frågan hur d ekommer sig att jag ens spelat på detta lotteri??
jo jag började med ex antal rundor på kramhjulslotteriet, utan vidare tur, så jag övergick till att lägga några små kronor på detta lotteri åå ja resulltatet ser ni ovan, varför kunde detta inte vart en jätte nalle som jag tänkt ge min son??



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar