tisdag 7 augusti 2012

kors i taket-- hör och häpna..

idag var vi tvugna att aktivera oss lite så vi bestämde oss för lite motionerande på berget i Skövde (där vi har motionsspår)
sambon skulle testa att springa 5 km eftersom han ska springa blodomloppet om ett par veckor, då passade jag på att ta med mig minstingen i vagnen och äldsta sonen springandes bredvid på en runda runt 2,5 km...
jag och theo sprang bitvis och det gick bättre än väntat men usch så hemskt det känns att ens 3 åring springer om och ifrån en... de ska bli mitt mål att det är jag som ska leda honom runt 2,5 km och inte tvärt om.

skönt var det hur som helst.. imorgon vila sedan blir det nog upprepning av detta på tors, så tobbe får upp flåset ordentligt och jag får en start på mitt motionerande...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar