måndag 6 augusti 2012

sista veckan av mittt tillfälliga gamla liv..

på måndag tänkte jag påbörja del 2 av min förändring...
jag ska återigen låta bloggen här bli en viktblogg jag ska ta tag i eländet som inträffat under sommaren..
aaa ni vet +3 kg på vågen... eller nu är jag inte helt sanningsenlig för när sommaren startade så låg vikten på 115 kg, men efter att lille Levi kikade ut hade 10 kg runnit av och den 13 juni stannade vågen på 105 kg, nu ett par sötbrödsveckor senare har 3 extra kilon letat sig tillbaka och imorse såg jag den ofina siffran 108 kg... de är dessa j'ädra kilon som ska bort nu, en gång för alla, jag vill ha mitt 100 kg kalas...

jag tänkte för att skapa extra motivation till mig själv för fina designen här och göra bloggen mer pepp jag ska bearbeta varje inlägg mer noggrant och utlovar mera mycke mera bilder... för sanningen är ju dne att bloggar med bilder är roligare att följa...

så aktiviteten denna veckna blir begränsad men på mån startar vi igen, COME WITH ME!!!

2 kommentarer:

  1. Kör hårt! Jag ska följa och peppa dig!

    kram, pernilla be

    SvaraRadera
  2. Snart har du ditt 100 kg kalas :) Peppkramen

    SvaraRadera