fredag 17 augusti 2012

kvälls energi

duracel kaninen mia som gömt sig i ett på tok för stort fodral börjar kika fram..
för min omgivning kan detta kännas en aning konstigt min sambo tex har ju aldrig träffat mig när jag vart så här liten vilket således betyder att han inte stött på duracel mia, men denna sommaren har han det, jag är nog lite udda... eller kanske inte, men jag gillar när det händer saker typ hela tiden och jag älskar förändring å plocka..

iaf ikväll fick jag en sådan där energiboost, vilket gick ut över köket som fick sig en skrubbning, så nu blänker det så fint, men bakom spisen å ugnen samt frosta av kyl och frys spar jag till nästa veckas stor städande..

funderar på att gå och lägga mig så jag får sova ordentligt för imorgonbitti är jag lovad sovmorgon, som jag längtat men först väntar nattmatning av minimini...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar