fredag 17 augusti 2012

många sätt att träna..

idag blev det ingen dagispromenad då jag behövde ta bilen för att kunna fara land och rike runt i jakt på miniminis special ersättning... dom har alltid haft den på coop extra som ligger strax här intill men när jag var där igår kväll så hade dom plötsligt slutat med den, pannnik då även maxi och kvantum sedan tidigare slutat med en å coop aldrig haft den inne när vi varit där...
alla som haft barn med ersättning vet hur känsligt det är och att man bör hålla sig till den sort som man anser passar, men idag hade vi tur coop hade den inne 2 förpackningar tänkte att de var bäst att köpa båda så vi står oss till lönen nästa fre å kan köpa ett helt lass :)

iaf hade tänkt mig en promenix innan jag skulle till dagis å hämta theo men jag valde en annan väldigt väl beprövad och för oss nödvändig träning istället nämligen städning, STOR STÄDNING!!!
började smått idag med att försöka få alla saker på sin rätta plats för att underlätta då jag nästa vecka ska dra igång operation "flyttstäd" tänkte städa som om de vore flyttstäd för att verkligen få rent, dessutom ska jag väl bjuda in hösten lite med höstinredningen :)

aa så ser det ut, tanken finns att vi hela familjen ska ta oss en kvällspromenix men eventuellt grusas den tanken då det ringde en gubbe och ville komma och kolla på vår bil som vi har ute till försäljning, så nu håller vi tummarna för säljs den nu så har jag något roligt att berätta för er :)

kan ju bjuda på dagens meny till er så ni får se vad min lilla mage fått att träna med idag.

frukost: 1 smörgås grovtbröd med leverpastej till detta vatten med lite citron i
Lunch: pastasallad utan pasta och med burkskinka som huvudkomponent
Middag: grillad fläskytterfilé och en vanlig enkel sallad till detta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar