måndag 13 augusti 2012

nu är jag igång...

måndag, höst och starten på den nya Mia part 2
igår kväll biomyste vi med allt vad det innebär, dricka, baconchips och godis, efteråt smällde vi i oss en pizza... i natt hade jag ont i magen och det behövs väl ingen närmare eftertanke på vad som orsakat det??

nä idag är dagen här då jag en gång för alla ska sätta punkt för min övervikt, dagen som innebär starten på att se endast 2 siffror på vågen..

jag börjar med en kickstart för att snabbt få ur sockret ur kroppen och rensa kroppen på allt möjligt som den egentligen inte tycker om men som jag fått den att gilla.
denna veckan nu kör jag allevo shakar endast och som extra mättnad och lite pepp så dricker jag light dryck, flädersaft och 7up light, de gör att jag slipper fokucera så att sockret, deg får ändå något "gott" att smutta på.

ikväll ska jag köra en sväng på crosstrainern, 10 min ska jag försöka klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar